áttekintés
Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 14 napig érvényes. Ha 14 nap eltelt a vásárlás óta, nem áll módunkban teljes visszatérítést vagy cserét biztosítani.
A visszaküldéshez a terméknek használaton kívül kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, ahogyan átvette. Ennek is az eredeti csomagolásban kell lennie.
Különböző típusú árukat nem lehet visszaküldeni. A romlandó termékek, például az élelmiszerek és a friss szarvasgomba nem téríthetők vissza.
A visszaküldéshez szükséges a sérült áruról készült fénykép.
Visszafizetés
Miután megérkezett és megvizsgáltuk a visszaküldést, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. Azt is értesítjük, ha visszatérítését jóváhagyták vagy elutasították.
Jóváhagyás esetén a visszatérítést feldolgozzuk, és néhány napon belül automatikusan jóváírásra kerül a hitelkártyáján vagy az eredeti fizetési módon.
Késő vagy hiányzó visszatérítés
Ha még mindig nem kapta meg a visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.
Ezután lépjen kapcsolatba hitelkártya-kibocsátójával: eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan elküldésre kerül.
Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.
Ha mindezt megtette, és még nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a következő címen: info@luxureat.com.
eladó dolgok
Az akciós tételeket az eladási árral együtt visszatérítjük.
Cserék
Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha azok hibásak vagy sérültek. Ha ki szeretné cserélni a terméket egy ugyanolyan típusúra, kérjük, írjon e-mailt info@luxureat.com és küldje el a terméket: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Róma, Olaszország.
A visszáru kiszállítása
A termék visszaküldéséhez el kell küldenie a következő címre: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Róma, Olaszország.
A termék visszaküldésének szállítási költsége a felhasználót terheli. A szállítási költségek nem visszatéríthetők. Visszatérítés esetén a visszaküldés postaköltsége levonásra kerül a visszatérítésből.
Élethelyétől függően változhat a cseretermék kézhezvételéhez szükséges idő.
Ha drágább tételeket küld vissza, javasoljuk, hogy használjon nyomon követhető szállítási szolgáltatást vagy vásároljon szállítási biztosítást. Nem garantáljuk, hogy a visszaküldött terméket megkapja.
Segítségre van szüksége?
Vegye fel velünk a kapcsolatot a címen info@luxureat.com visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdések esetén.