első fogások szarvasgombával truffleat

LuxurEat: Olasz kiválóság a világon

Karrier a privátbanki területen, mielőtt a minőségi olasz ételek felé fordulna. Roberto Ugolini25 Ázsiában eltöltött év után egy precíz projekttel tér vissza Rómába: innovatív ínyenc ajánlatok katalógusával elérhetővé tenni az olasz kiválóságot az egész világ számára.

Ugolini, a világ gasztronómiájában a kiválóság szinonimája…

Made in Italy a mi DNS-ünk. Ez az, ami büszkévé tesz minket a világban.

Roberto Ugolini

14 évvel ezelőtt azzal kezdtem, hogy importáltam a Made in Italy terméket Ázsiába, és amikor a Made in Italy-ról beszélek az élelmiszerek és borok kontextusában, akkor a minőségre, a kiválóságra, az értékekre és az ízekre összpontosító tevékenységre gondolok.

Sajnos, amikor külföldre mész, sokan olasznak beszélnek, de a professzionalizmus más dolog. Az ázsiai élményt a növekedés és a nagy megelégedettség pillanatai jellemezték egészen a Covid érkezéséig, ez a pillanat elkerülhetetlenül megszakította ezt a trendet, és arra késztetett, hogy "újragondoljam" Olaszországot. Karakterem mindig is arra késztetett, hogy a negatív epizódok ösztönözzék az új ötletek generálását, és ez ebben az esetben is így történt. Megváltoztattam tehát a perspektívámat, és létrehoztam egy márkát, amelynek célja az olaszországi kigondolás, tervezés és gyártás, hogy külföldön is eladhassák, fiaim, Giorgio és William együttműködésének köszönhetően, akik már részt vettek és működnek a világ különböző piacain. A finomításon, az ősi ízek, ételeink értékeinek és eredetünk újrafelfedezésén alapuló produkcióról beszélünk, hozzátéve, hogy a kreativitás megérintésével egy már önmagában is nagy értékű nyersanyagot vonzhat tovább. . "Ugolini” az új márkánk, egy könnyen használható név, amely immár a fogyasztó számára a minőség és partnereink számára a megbízhatóság szinonimája.

Sok év külföldön, de mindig az olasz lélekkel az előtérben.

Ezzel a kijelentéssel teljes mértékben egyetértek. Nem meglepő, hogy 25 évnyi távollétem a városomtól nem veszített el erős római akcentusomtól. Nagyon büszke vagyok arra, hogy soha nem engedtem meg a fogyasztónak, hogy elfeledtesse velem a származásomat, vagy hogy megváltoztassa az üzleti koncepciót. Végig olasz maradtam, büszke arra, hogy elsőként importáltam Ázsiába a "pinsa romanát", valamint arra, hogy megértettem vásárlóimmal a "trüffel" szó jelentését, amely szó addig valami hasonlót sugallt a burgonyához. Ma 15 cég importál szarvasgombát Ázsiában, de azért, hogy presztízst adjon ennek a terméknek és a cégnek. városi, az egyik olasz kiválóság volt az aljegyző. És nagy büszkeséggel.

Most Olaszországban, milyen projektekkel?

Ma kevésbé vagyok fiatal, mint 25 évvel ezelőtt, és hazámban kívánok maradni, felhasználva a 25 éves tevékenység során szerzett tapasztalatokat. Mostantól minden termékünket egyetlen „LuxurEat” márkanév alatt helyezték el, ami egyértelműen kifejezi azt a célt, hogy kiválóságainkat az egész világ számára elérhetővé tegyük, mindenekelőtt a szarvasgombát és a kaviárt, azért is, mert nem mindenki tudja, hogy Olaszország a világ második legnagyobb kaviártermelője. Egy ínyenc ajánlatokból álló katalógus, amely bemutatja innovációs szellemünket. Bejelenthetem az innovatív termékek közelgő megjelenését, mint például a kaviárolaj és a só, amelyek igazi újdonság az ínyenc világ számára, ezen felül olyan termékek, amelyek Slow Food tanúsítvánnyal rendelkeznek, és nem utolsósorban egy teljes egészében a termékeknek szentelt katalógus közelgő bemutatója. Kóser.

Roberto, neked mi a Made in Italy?

Ez a mi DNS-ünk. Ez az, ami büszkévé tesz minket a világban. Egy kis ország, amelyet külföldön nagynak tekintenek. Sokszor többet külföldön, mint nálunk. Made in Italy, különösen az élelmiszer-szektorban, az innováció és a zsenialitás, két olyan tényező, amely a legjobban kifejeződik abban a folyamatos keresésben, amely a már kiváló termékeket még jobb termékekké alakítja.

számára készült interjú Az egyedülálló magazin

Hasonló tételek